En 93:a som pratar för mycket men inget seriöst kommer ur min mun. Tycker det är kul att testa på nya saker men tröttnar lika fort som jag tycker de är kul.



Kontakta mig:

Yey

Datum: 2012-07-03 Tid: 10:15:45
Vet i vad jag gjorde igår? Jo jag skickade in en ansökan för att bli au pair i USA. Jag tänker inte åka förrän i Juni nästa år men de är en låååång prosess innan. Infomöten, intervju, fixa körkort, hitta en passande familj osv. jag LÄNGTAR!!! Jag har funderat över detta i många år men de har stått mellan au pair och volontär men när jag träffade en på jobbet igår som hade åkt som au pair så blev jag så sugen på de, så när jag kom hem så sökte jag bara sådär. :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback