En 93:a som pratar för mycket men inget seriöst kommer ur min mun. Tycker det är kul att testa på nya saker men tröttnar lika fort som jag tycker de är kul.



Kontakta mig:

Grattis Erika igen

Datum: 2012-06-11 Tid: 12:20:17
Sitter hemma och ska snart iväg för att jobba. Mitt första riktiga sommarjobb.
Kännt sjukt nice att tjäna egna stålar. I fredags så började dagen typpen,
kom hem till Erika fast hon hade redan åkt för skumpa frukost så jag pratade
en del med hennes släktingar, hade riktigt trevligt.

Fram emot kvällen så blev de såklart värre, jag fick åka in på akuten
fick en allergisk reaktion. Blääääh, men de gick bra och jag kom
hem till landet igen. Varför jag fick så bråttom hem får ni veta
ikväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback