En 93:a som pratar för mycket men inget seriöst kommer ur min mun. Tycker det är kul att testa på nya saker men tröttnar lika fort som jag tycker de är kul.



Kontakta mig:

Hej på er

Datum: 2012-06-04 Tid: 13:12:28
Hejsan det här är Rebecka. Jag har haft en egen blogg men har lagt ner den för
att kunna driva den här bloggen tsm med min bästa kompis Erika. Jag tänke berätta
kortfattat vem jag är. Jag är en tjej på 19 år och bor i en liten by i södra norrland.
Jag bor tsm med mina föräldrar men flytta i augusti till Stockholm eller lite utanför.
Den 8 juni tar Erika studenten men inte jag eftersom jag blev sjuk i Oktober. Jag tänker
vara öppen med de för ni kanske har en närstående som lider av samma sak. Jag tänker
inte blogga om de för att ni ska tycka synd om mig utan för att jag vill de och att samhället
ska förstå mer.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback