En 93:a som pratar för mycket men inget seriöst kommer ur min mun. Tycker det är kul att testa på nya saker men tröttnar lika fort som jag tycker de är kul.



Kontakta mig:

Lång klädprovning

Datum: 2012-06-07 Tid: 21:10:19
Ojoj vilka problem jag och Sofia har haft. Vi har provat kläder
iför morgondagens avslutning. Jag ska åka till Stockholm över
dagen imon och kolla på Erikas student. GRATTIS GUMMAN, jag
är såååååå stolt över dig. <3 Sofia kan dock inte komma för hon
ska på sin egna avslutning, önska jag kunde närvara på bådas
avsltningar men jag är bara en människa och Sofia sa att jag inte
böhövde närvara vi firar på lördag för på söndag åker hon hem till
Finland. Kommer sakna henna så sjukt mycket. <3


Detta ska jag ha på mig. Bättre bilder kommer imorgon. Nu ska jag sova ska upp halv 6. 7.22 går
tåget till Stockholm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback